فروش اینترنتی لیوان کاغذی

بررسی فروش و تنوع لیوان‌های کافه در فروشگاه‌های اینترنتی

برای خرید لیوان کافه چه نکاتی را باید رعایت کرد؟ چاپ لیوان کاغذی روی فروش و شهرت کافه چقدر تاثیر می‌گذارد؟ آیا خرید لیوان کاغذی انتخاب مناسبی است؟

در جواب تمام این سوال‌ها باید گفت خرید لیوان بیرون ‌بر برای تمام کافی‌شاپ‌ها امری ضروری است، چراکه هم یک مزیت به‌حساب می‌آید و مشتریان ثابت را افزایش می‌دهد و هم به‌نوعی تبلیغ برای کافی‌شاپ محسوب می‌شود.

اهمیت لیوان کاغذی در کافه

هرگز نمی‌توان از خوردن قهوه دست کشید، قهوه برای افرادی که مشغله‌کاری زیادی دارند از نان شب هم واجب‌تر است. اما گاهی پیش می‌آید که زمان کافی برای درست‌کردن قهوه یا کافه‌رفتن وجود نداشته باشد.

در این لحظه کافی‌شاپ‌هایی که قهوه بیرون‌بر دارند به دادمان می‌رسند و اینجاست که لیوان یکبار مصرف کاغذی اهمیت و ضرورت خود را در کافه نشان می‌دهد.

کسانی که مدت زیادی کافه دارند، می‌دانند خرید لیوان کاغذی یکی از پراهمیت‌ترین اقدامات برای کافه‌شان است و هیچ‌وقت اولویت آن را به کارهای دیگر تغییر نمی‌دهند.

معرفی انواع لیوان‌ های بیرون ‌بر و کارایی آن ‌ها

لیوان هالو

لیوان کاغذی کافه هم، مانند هر چیز دیگری انواع مختلفی دارد. این انواع ازنظر سایز بندی، رنگ، طرح و از همه مهم‌تر کارایی دسته‌بندی می‌شوند که اکنون با آن‌ها آشنا خواهید شد.

لیوان کاغذی ساده

این نوع لیوان‌ها علاوه‌بر کافی‌شاپ‌ها در میان تمام مردم محبوبیت ویژه‌ای دارند و قیمت‌های پایینی برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود. همه ما برای یک‌بار هم که شده، این لیوان‌ها را در عروسی، هیئت، بیمارستان‌ها، تولد، پیک‌نیک و جاهای مختلف دیگر دیده‌ایم و با کاربردهای آن‌ها آشنایی داریم.

لیوان کاغذی تک جداره همان‌طور که از اسمش پیداست، تنها یک لایه کاغذ دارد و معمولا برای خوردن نوشیدنی‌های خنک مانند آب استفاده می‌شود. طبق آمار، بیشترین خریداران این لیوان، پلاستیک فروشی‌ها، بیمارستان‌ها، فروشنده‌های تم تولد و افراد عادی هستند که از سایت‌های معتبری مانند دیجی کالا این محصول را خریداری می‌کنند.

لیوان کاغذی دوجداره

لیوان کاغذی دوجداره به‌دلیل اینکه دارای روکش پلی‌اتلین است، یکی از پرمصرف‌ترین لیوان‌های کافه و رستوران‌ها به‌حساب می‌آید و می‌توان گفت دومین لیوان منتخب در سایت دیجی‌کالا محسوب می‌شود.

یکی از قابلیت‌های این لیوان این است که هیچ دخالتی در تغییر بو و مزه نوشیدنی‌ها ندارد و با خیال راحت می‌توانید هم نوشیدنی گرم و هم سرد با آن میل کنید.

در این راستا اگر بخواهم یکی از محبوب‌ترین لیوان کافه دیجی کالا یا حتی فروشگاه داریک پلاس را به شما معرفی کنیم، قطعا همین لیوان خواهد بود. پس درصورت نیاز به لیوان‌های یک‌بار مصرف مرغوب، خرید این نمونه را در اولویت قرار دهید.

لیوان کاغذی سه جداره

لیوان سه جداره یا همان غول آخر از 3 لایه محکم کاغذ فشرده ساخته شده که به هیچ‌عنوان احتمال بیرون‌ریزی محتویات داخلش وجود ندارد. این لیوان بهترین انتخاب برای کافه‌ها است، چراکه با کیفیت و قیمت مناسبی که دارد، المان‌های ظاهری کافه را منحصربه‌فرد می‌کند.

همچنین امکان چاپ اسم، لوگو یا طرح دلخواه‌تان روی لیوان کاغذی وجود دارد و این‌گونه می‌توانید نام کافه و برند شخصی خودتان را بر روی لیوان حک کرده و به‌طور گسترده کسب‌وکارتان را تبلیغ کنید، البته ذکر این نکته لازم است که لیوان معمولی و دوجداره‌ هم این قابلیت را دارند، اما نه با این ظرافت.

چگونه یک لیوان باکیفیت بخریم؟

لیوان کاغذی با درب

برای خرید لیوان کاغذی باکیفیت، اول باید دانست که یک لیوان بیرون بر چه ویژگی‌هایی دارد؟ بهترین نوع لیوان یک‌بار مصرف که امروز بسیار معروف شده، لیوان کاغذی کرافت است. این لیوان به‌خاطر بافت خود با طبیعت بسیار سازگار است و به‌آسانی تجزیه می‌شود.

هنگام خرید لیوان کافه، یکی از مواردی که توجه به آن بسیار ضروری بوده، کیفیت ابزار کار است. شاید بپرسید از کجا می‌توان فهمید کالای مد نظر، مرغوب است؟

شما می‌توانید با دیدن نظر سنجی‌ها و میزان رضایت افرادی که خرید کرده‌اند از کیفیت کالا اطمینان پیدا کنید. برای مثال در گوگل لیوان کافه دیجیکالا را سرچ کنید و نظرات را بخوانید.

علاوه‌بر مواردی که در بالا گفته شد، قیمت یکی دیگر از مشخصه‌های یک لیوان خوب است. لیوانی که تهیه می‌کنید، باید ازنظر قیمت، مقرون‌به‌صرفه باشد و موجب ضرر مالی برای صاحب کافه نشود.

هنگام خرید لیوان کافه باید به چه ویژگی‌ هایی اهمیت داد؟

لیوان بیرون بر یکی از وسایل پرکاربرد روزمره در تمامی کافه‌ها است، بااین‌حال بهتر است هنگام خرید آن به برخی نکات توجه کنید:

  • انعطافپذیری: لیوان یک‌بار مصرف کاغذی به‌دلیل سایزبندی گوناگون خود، می‌تواند انعطاف‌پذیری زیادی در مصرف انواع نوشیدنی‌ها داشته باشد.
  • زیبایی و جلب توجه: برای خرید لیوان کافه باید به زیبایی آن توجه کرد، چون علاوه‌بر حس ارزشمندی، حس خوبی به مشتری‌هایتان می‌بخشد.
  • قابلیت بازیافت: این محصولات باید از مواد قابل تجزیه ساخته شوند و آسیب کمتری به طبیعت بزنند. 
  • جنس کاغذ: جنس کاغذ لیوان بیرون‌بر باید باکیفیت باشد تا مانع از تغییر دما محتویات داخل لیوان شود.

جمع‌بندی

اگر کافی‌شاپ دارید، قطعا تاکنون برای خرید لیوان کافه خود اقدام کرده‌اید، اما خرید کردن مستلزم قواعدی خاص است که باید آن‌ها را رعایت کرد. برای مثال، زمانی که می‌خواهید به خرید لیوان کاغذی برای کافه خود بروید، باید لیوانی انتخاب کنید که اقتصادی باشد، کیفیت بالایی داشته باشد و همچنین بتوان به‌عنوان یک عامل تبلیغاتی از آن استفاده کرد.

تماس با الوکاپ